Zasada wyłączonego środka

Niestety, moje mocne postanowienie poprawy zdechło. To znaczy: dalej biegam, poprawiłem dietę i nie palę – ale niestety zacząłem znowu czytać wiadomości. No a jak szaleć to szaleć, więc w orgii zaśmiecania sobie mózgu zajrzałem też do GW. A tam, proszę państwa, wypowiedź pana Leszka Frelicha, który krytykuje Ziemkiewicza.

Że RAZ nie lubi GW (i z wzajemnością) to niespecjalna nowina – ale zjadliwy ton pana Frelicha mnie zaciekawił, więc wygrzebałem felieton RAZa… No bo sprawa jest prosta: panowie z upodobaniem oskarżają się nawzajem o propagandę, więc moze porównać fakty? Wnioski do samodzielnego wyciągnięcia, ale jedno jest pewne: ktoś tu łże.

Tags: , , ,

Leave a Reply

