Mam za swoje

Stare toto a głupie – tak mógłby mnie ktoś podsumować, gdybym nie zdążył tego zrobić sam. Po co mi to było? Przecież wystarczy sobie popatrzeć na listę płac w “Krytyce Politycznej” żeby zrozumieć że to mieszanka dwóch grup: kanapowi rewolucjoniści pół na pół z lewacką padliną najgorszego sortu. Nie wiem, moze przez te upały coś mnie podkusiło… Przeczytałem ostatnio felieton Kingi Dunin i pomyślałem, że może jednak się myliłem?

No i okazuje się, że nie – trzeba było się słuchać instynktu. W swoim felietonie z 8 lipca literat Rudnicki Janusz dzieli się następującymi przemyśleniami

Jeśli Kaczyński miałby być polskim kartoflem, z którego wystają reakcyjne, parafialne i narodowościowe pędy

Jak to jednak zrobić, kiedy jedna połowa cierpi na wzdęcie patriotyczne z narodowymi gazami?

Omijając już zatrważający fakt, że moje państwo stoi do dziś na straży delegalizacji aborcji, że razem z kościołem dzierżawi sobie brzuch kobiety, to nawet obietnica Komorowskiego w sprawie in vitro powoduje konflikt wewnątrz samej Platformy Obywatelskiej!

to przecież kraj, w którym miliony ludzi w roku 2010 wierzy jeszcze lub udaje, że wierzy w to, iż jedna niewiasta zaszła w ciążę z Duchem Świętym w postaci wiatru, a jej zrodzony z tego jednoosobowego stosunku syn chodził po wodzie

Ogłaszam uroczyście: od jutra zaczynam wspierać niekontrolowany dostęp do aborcji. Mam tylko jeden warunek – czczący ten zabieg w charakterze sakramentu zwolennicy lewicy zaczną od wykonania go na sobie. By żyło się lepiej, może redakcja “KP” zaświeci przykładem?

Tags: , ,

Leave a Reply

